(Source: curehappysmile)


littlefearie:

Kagepro Art Challenge 1. First Song You Heard

It was last year when Siri gave me that list of all the songs I’m pretty sure this was the first one I ended up listening to first. It was also the one that made me go SIRI WHAT DID YOU GET ME INTO so yeah good start I’d say

littlefearie:

Kagepro Art Challenge 1. First Song You Heard

It was last year when Siri gave me that list of all the songs I’m pretty sure this was the first one I ended up listening to first. It was also the one that made me go SIRI WHAT DID YOU GET ME INTO so yeah good start I’d say


bosshuton:

love me baby baby, give me very very

bosshuton:

love me baby baby, give me very very


kazeculart:

SEIJI BETTER BECOME A FUCKING PRECURE OR IM GONNA

kazeculart:

SEIJI BETTER BECOME A FUCKING PRECURE OR IM GONNA


Sensei?!?! I feel like I really am a teacher now!


erendragneel:

Its so hard to draw my otp  
I just ship it so hard okay ugh

erendragneel:

Its so hard to draw my otp
I just ship it so hard okay ugh


shinyume:

My pen drawing of Takane from Kagepro~ Or should I say Mekakucity Actors…? Either way, Takane’s one of my favorite characters.
Kinda blurry… My scanner disappoints me a bit…

shinyume:

My pen drawing of Takane from Kagepro~ Or should I say Mekakucity Actors…? Either way, Takane’s one of my favorite characters.

Kinda blurry… My scanner disappoints me a bit…



Precure, study, precure

Precure, study, precure



sweetiebel:

Happiness Charge Precure Winter School Uniform (Happiness Charge Precure!)

well, since that one ask reminded me… haha


sweetiebel:

Shirayuki Hime’s Outfit (Happiness Charge Precure!)

And why not, here’s Hime’s primary outfit.


zh-sketchpad:

Last sketch from today, tried some happy Megumi

zh-sketchpad:

Last sketch from today, tried some happy Megumi


(Source: az-xxxismine)


precure-img:

[返信] (~07:06)

Keima trying to find a music CD to give to Chihiro for her bday but he doesn’t know what to get her so he ends up with game OST

But Chihiro actually likes the music so